ZZzZzZzzZzZzzz....




Går det att vara konstant trött i en vecka? det går... tydligen. Har vart sinnesjukt trött hela veckan.. o även om jag vet varför kan jag inte sluta vara irriterad hela tiden.. riktig surkärring hela veckan! snäser och är otrevlig mot kunder och igår fick jag fnatt på mongo tanten så hon börja grina.. igen.. jag orka inte lyssna o bestämde mig för att jag inte orkade jobba mer den dagen.. jag hade jobbat en timma!

veckan har varit oerhört lång och nästa vecka  kan inte gå fort nog... fast ändå inte.. kommer jag verkligen sakna oslo lite? de känns som om allting har blivit mycket roligare här de senaste veckorna?`är det för att jag ska åka som jag känner så? aja jag ångrar inte min uppsägningen iaf..

nästa ångest, vad ska jag göra i höst?????

sista helgen i oslo denna helgen, jag ska slå på stort och festa två dagar i rad.. wohoo partypingla jag har blitt då!

jag o mami på bishops i thn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0