ny dator yay!!

Jaha nu sitter jag här och skriver på min splitternya laptop.. känns bra att ha fått mitt liv tillbaka.

Varför addar min chef mig på facebook? kan ju inte direkt ignorera samtidigt som jag inte vill vara vän med henne där.. jag skriver ju saker om jobbet där som hon inte borde se.. damn!

hoppas att hon aldrig hittar hit iaf..

Helgen har vart ganska tråkig.. i fredags jobbade jag heeeeeela dagen. i lördags var jag uppe kl åtta för att åka ner till jobbet och öppna eftersom thananya inte hade nyckel.. sen var jag o träna me katarina o resten av dagen tillbringades framför tvn och melodifestivalen..

idag har jag storstädat mitt rum.. rensat ur garderoben.. fretex kommer bli glada! sen var jag på kort promenad em katarina sen laga vi tacos o koste oss.. sen var jag o hämta jenny på tågstation.. nu sitter jag här och pillar.. va är de för fel på nya msn btw.. helt cpä ju ser ju inte meddelanden när dom kommer? weird...

dags fär en dusch och sen sova.. jobba imorn känns mindre roligt just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0