Fattigt rik



Osams med waldemars!! Trodde aldrig jag skulle behöva säga detta men jävla kärring... helt upprörd är jag.. där sitter vi i godan ro jag, jenny och katarina, vi har ätit upp våran mat och sitter nu o pratar om.. ja vi sitter o pratar iaf.. efteren stund kommer tanten fram som jag egentligen tycker är jättemysig och säger att vi får flytta på oss för de skulle komma ett sällskap på 8 pers och vårt bord var de enda stort nog.. ingen fara så långt vi flyttar på oss så gärna.. vi hinner knappt dock flytta oss innan kärringen kommer fram o säger att vi får ta o köpa ngt om vi ska sitta kvar.. ööhm ok? vi har ju för fan precis ätit upp vår mat.. dåligt med tips säger jag bara!!

apfattig är jag åxå.. råkade sätta in aningen för mycket pengar på sparkontot.. undra om jag överlever månaden ut..

hem till vbg nästa helg.. undra om man möjligtvis skulle kunna få en fullmakt från exet så jag kan säga upp våra gemensamma konton, jag menar de har ju gått ett och ett halvt år sen!! förmodligen får jag inte det..

idag bli de lugn kväll med färga håret o äta godis.. shame on me!

dåliga nya msn! visar inte när man får nya meddelanden!!

högtalare trasiga.. varför går all teknik sönder samtidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0