nästa stressmoment!!

Nu börjar nästa stressmoment komma krypande.. jag har ingen aning om vad jag ska göra i höst! allt känns väldigt jobbigt när man tänker på det.
Vill ut och resa men alla har antingen redan rest eller har andra planer i höst, jag borde plugga men de låter inte jättelockande just nu. Det kommer förmodligen aldrig låta lockande iofs.

jobba? vart ska jag jobba. vill ju inte bo kvar hos mamma direkt. Hon irriterar mig konstant! stackars mamma hon har egentligen inte gjort något.

En egen lägenhet är de som lockar mest just nu. jag har ju trots alls aldrig bott själv.

Annars var midsommarhelgen helt fantastisk! Trippen till helsingborg var lyckad! Nu har en ny arbetsperiod börjat och jag jobbar mest hela tiden.

Idag kommer syster yster hem. ska bli skönt med en barnvakt till mamma.

Drömde att jag var och tittade på en jättefin lägenhet i oslo och att jag skulle flytta tillbaka dit. varför gjorde jag det? jag vill inte flytta tillbaka!! undra vart jag ska ta vägen?

Har tjaffsat med daniel konstant sen jag kom hem åxå. vi har aldrig bråkat förut men nu blir han irriterad över småsaker. jag vet ju varför men jag orkar väl inte ta hur mycket som helst för det? 

Börjar tröttna lite på livet i vbg annars.. allt är som vanligt och man har kommit in i småstads skvallret. Gud vad jag hatar det. Bättre och flytta till en stad där man aldrig satt sin fot förut! där ingen har fördommar. Jag vet att jag gjort mycket dumt i mina dar men get over it!!

Tzega skickade meddelande till mig härom dagen och frågade om jag hade tid för en fika... öhhm.. det var över 6 månader som jag hörde från människan. Jag orkar inte svara. folk som väljer att kliva ur mitt liv nu kan faktiskt stanna där ute.

aja snart dags att åka iväg till jobbet igen.. det börjar åxå bli ganska långtråkigt. jag vill bort!!!!!



*saknad*

Kommentarer
Postat av: Jenny

flytta hiiiiiiiiiiiiiiit! :)

2010-07-06 @ 23:44:06
URL: http://jennysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0