tankspridd

Saker som jag trodde jag ville skulle hända händer just nu. Men nu Är jag inte alls säker på att jag vill. inte just nu. det passar ganska dåligt i schemat just nu.. jag tänker så de knakar men kommer aldrig fram till något.

Mamma och syrran är i norrland och hälsar på släkten.. det är riktigt skönt att ha huset för mig själv. Just nu sitter jag ute på altanen i solen och äter min skål med flingor, snart dags för arbete, igen! förhoppningsvis får jag vara ledig i helgen. ser inte så ut just nu men jag måste kämpa!

Jenny vi målste ses snart för jag behöver ha våra pratsstunder! finns ju inte en jävel i vbg man vill dela med sig till.. då kan jag ju lika gärna skriva allt jag tycker och känner på statusen på FB. Skvallerstaden vänersborg, här håller man tyst.

Jag minns inte ens vilka dagar vi sa att jag skulle komma jenny? men det var långt kvar.. skit åxå! hör av dig om du har en minut över till en när du är i gbg över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0