vart tog sommarn vägen?

Jävla skitväder! vad är de frågan om det var ju jättefint nyss.. nu är det fult, och kallt.

Aja det gör ingenting för jag jobbar hela dagarna nu ändå. 5 extra pass utöver mina 7 vanliga skall göras denna veckan, plånboken håller på och bli överfull, vad ska jag göra med alla pengar?

detta är nu fjärde helgen i rad som jag arbetar. Så jag har fått klämma in några vinkvällar de dagar som jag börjar eftermiddagen dagen efter. det har funkat ganska bra. Förra söndagen var fan inte rolig att jobba men då hade jag kanske druckit aningens för mycke. Det var fest hemma hos johan o sen vart det utgång på olearys.

Fina Daniel som hämtar i vått o torrt! o kör mig till jobbet fram och tillbaka när jag är bakis. (och nej inte din Daniel shaheena!!) ;)

Pink förra fredagen Äntligen! fan vad bra det var! min första konsert ever! Hon är så jävla snygg! det enda kassa med konserten var förbanden. good charlotte och takida som sög balle. en annan sak var att vi hade sittplatser! why!? jag skyller på sandra. satt alldeles för långt bort. annars var hon grymt snygg!

Igår satt jag o sasha hemma hos mig o käka pizza o drack vin. fram emot 12 tiden kom johan och gjorde oss sällskap med raketbränslet!

Nu är dags att gå till jobbet igen. förhoppningsvis får jag vara ledig två dagar nästa helg!

Nästa långledighet blir de norpan till jenny! yay!

Mamma är tillbaka från norrland och hemma dagarna i ända som vanligt....


Kommentarer
Postat av: Shaheena

Johooo!



Jag har hittat hit :D

Och jag måste ju bara få påpeka att det är liiite tråkigt att jag inte längre får skoja om "vilken daniel förresten!?" :p

2010-08-12 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0