ensam med mitt vinglas

Känner mig just nu som en 50 årig gammal tant. Jag sitter här ensam på en fredagskväll med min låda vin, laptopen och smörmusiken.

Det är sensommar ute på altanen och jag myser. Tittar jag ut mot ängen är det bäcksvart. ser inte ens till tomtgränsen. och här sitter jag under infravärmen och och stearinljusen. Men jag gillart! Det enda som jag inte gillar är spindlarna i taket och nattfjärilarna som fylger in i mina stearinljus och därmed släcker dom.

Imorgon bär det av till Liseberg och jag måste vara påklädd och redo kl 10.00. Förstår inte varför vi ska vara där vid öppningstid men mitt förslag om att åka vid 1-2 blev nerröstat av samtliga.

Hujngrig är jag åxå. Jäklar vad hungrig jag är. orka....

slirar lite på tangenterna nu. trötthet? förmodligen kombination vin och trötthet.

Michael jackson - earthsong spelar på spotify

snuvig.

Skicka ett meddelande till Spiker förut och sa att jag var tvungen och fråga honom något viktigt innan jag glömde var det var. Nu har jag glömt vad det var.

råkade stöta på exet idag åxå.. han pep iväg illa kvickt när jag nämnde bankärendet. 4 veckor semester har han haft tydligen..... finns inga ord!


Nu har jag väntat för länge.. dags att sova..
(old pic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0