oslo at last

Ja då var man hemma i lägenheten igen efter en härlig påskledighet som präglats av världens förkylning för det mesta.

Jag har blitt kompis med nässpray, något som jag aldrig trodde var möjligt..

har absolut ingen lust att gå tillbaka till jobbet imorn nu när jag är van vid att vara ledig.. de ska inte bli så kul..

Nu har jag upptäckt åxå att det faktiskt går att sno pengar från sparkontot tyvärr. detta var ju inget bra jag har nog lyckats ta 5000 där i från uner påsken bara och ändå har jag inte köpt någonting. uch jag mår dåligt måste spara massa pengar på nästa lön nu!

deklarationen har inte kommit heller. jag vill bara veeeeta.. deklarationen bestämmer ju nästan vad jag ska göra i höst.. hoppas på ett halvår i asien. vill vill vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0