lost...

Det blev ett bra slut på helgen trotts allt..

I fredags hämtade jag Pappa o Pia på Galleriet kl 15.45. Vi gick och käka på Walles som gick hem även hos finsmakarna. ALLA älskar Walles! Sedan flanerade (nytt ord jag lärt mig) vi ner för aker brygge och tog en öl på karl johan innan vi avslutade kvällen.

I lördags gick vi först ner till Gunerius och tog oss en kopp kaffe. Sedan gick vi till Vigelandsparken och picknicka. Pappa och Pia had esjälvklart redan med sig all picknick hemifrån och jag bidrog med marmelad, brieost och vindruvor. Där låg vi o glassa i solen i flera flera timmar. Drack mousserande o rosé vin samtidigt som vi åt kyckling, ribs, parmaskinka, lamm mojs, massa olika ostar och kex. Ruskigt tur med vädret. Sedan gick vi tillbaka till hotellet och satt där en stund inna vi gick ner till karl johan igen och tog en öl. sen bestämde vi oss att äta på walles igen. Jag har bokstavligt talat blådor under båda fötterna efter att ha gått heeeela dagen.

Söndags lämnade jag av fadern o Pia på Galleriet igen och gick hem för att sovaaaaaaa.

Edet har inte hört av sig än. Senast fredag my ass!! Ganska dålig stil tycker jag.

Vill bara ha allt klart.. vad ska jag göra i höst då? Jag vill så gärna resa, och jag vill så hemskt gärna inte plugga! men det lutar väl tyvärr åt det hållet.

Nu är det ett nytt avsnitt av desperate housewives som gäller innan det är dags att gå till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0