forever and ever....

kommer fan va kvar här forever and ever!! fan vad jag är sur på mig själv.. ska de vara så jääävla svårt?

och till råga på allt ska jag jobba två fucking dagar med pissråttan (denna veckan åxå!!!)

jag vet inte om jag är arg eller ledsen.. har ärligt gråten i ögat samtidigt är jag för förbannad för att gråta och jag kan inte sluta skratta åt att jag är så jävla dum i huvet!

tror inte jag klarar de nästa två dagarna, jag tar nog fan ledigt på torsdag hellre än två dagar me fanskapet.. men jag har ju inte råd att ta ledigt för helvete! om inte hon är på dåligt humör (KORS I TAKET OM DE HÄNDER) så kommer jag vara det. jag orkar inte med en dag av gnäll och klagomål.. inte just nu.


få gånger är jag nedstämd men nu...

pappa o pia kommer på fredag.. hur ska jag kunna vara glad då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0