cinderella story


Vilken dag... vilken vecka!

Dagen började fint med en idiot kund. Behövde ngn att gapa på så han kom ganska lägligt även om jag kanske borde ha hanterat situationen lite bätte.. äch he deserved it!

Efter jobb har jag städat som en griiis..

grovrengöring i köket vilket innebär,

Dammsugning, Golvtorkning (med en trasa), spis och väggar runt, sopskåpet, fönsterputs, diska ljusstakar,

Sen har jag gjrot alla dessa saker även i badrum, och i mitt sovrum och i hallen. DAMN IM GOOD! Lite av en daredevil att våga sig på att klättra utanför fönstret på fönsterbrädan två våningar upp men vad gör man inte för rena fönster?

Jenny tittade på när jag städade mest förutom när jag tvinga henne hjälpa mig att nå fönsterhörnen som jag inte når upp till.  Fast sen fick hon något ryck och började putsa sina egna fönster med o bytte även lakan i sängen.. (but between u and me, det behövde dammsugas i hennes rum åxå :P)

Sen gjorde hon iaf kemelurer eller vaffan hon kallar de till mig.. något duger hon till kärringen!

Imorn kommer Pappa o Pia o hälsar på mig.. första gången sen jag flyttade till oslo som dom kommer och hälsar på.. bott här i 1,5 år.. ppapa bor 20 mil här i från.. på tiden kan man säga. Vette fasen vad kulturella människor vill göradock.. förslag? (vigerlandsparken räknas inte)

kommer sova ruskigt gott i natt iaf.. nära ögat att man fick 3 dagar med gapet åxå.. det kunde jag inte gå med på.. även jag har en gräns..

nya sandaler idag igen... det är inte ens fint väder ute.. bad me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0